Pytania i odpowiedzi

1.Czy konieczna jest rejestracja by dokonać zakupów?

Nie, nie trzeba rejestrować konta by dokonać zakupów w naszym sklepie. Możliwy jest zakup bez rejestracji, natomiast należy podać niezbędne dane do poprawnej realizacji zamówienia.

2. Jakie są dostępne metody płatności?

W naszym sklepie istnieją następujące metody płatności:

  • Przelew tradycyjny
  • Płatność za pobraniem
  • Płatność online (realizowana przez serwis Blue Media S.A.)
  • Płatność przy użyciu karty płatniczej

3. Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia realizujemy najpóźniej w ciągu 24h od momentu przyjęcia. Kolejnym etapem jest transport zamówienia realizowany przez firmę kurierską, dokładne możliwości dostawy oraz czas transportu opisane są szczegółowo tutaj.

*Wyjątek dotyczy zamówień opłaconych przelewem tradycyjnym - te zamówienia realizujemy w ciągu 24h od zaksięgowania płatności na naszym koncie bankowym.

4. Czy mogę zwrócić moje zamówienie?

Tak, zgodnie z regulaminem - przysługuje prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Jeśli produkty nie posiadają śladów użytkowania.

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać specjalne zniżki oraz informacje o nowościach i promocjach!
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl